Moje konto

8a.pl Górski Sklep Internetowy 8a.pl Górski Sklep Internetowy

3350 produktów

Adres główny
Leśna 1A
44-100 Gliwice
Tel.: 32/ 332 44 88
Fax: 32/ 332 44 88
E-mail: sklep@8a.pl
8a.pl salon stacjonarny
Witkiewicza 6
44-100 Gliwice
Tel.: 032/ 332 44 88
Województwo: śląskie
8a; 8a.pl
Leśna 1A
44-100 Gliwice
Tel.: 032/ 3324488
Województwo: śląskie

O sklepie 8a.pl Górski Sklep Internetowy

Górski sklep internetowy oferujący sprzęt wspinaczkowy i turystyczny, w tym: buty trekkingowe, namioty, plecaki, raki, czekany, kije trekkingowe, odzież turystyczną, śpiwory, czołówki, uprzęże, kaski, karabinki i wiele innych. Jedna z najszerszych i najtańszych ofert: Climbing Technology, The North Face, Marmot, Five Ten, Petzl, Black Diamond, Milo, TrekSport, Merrell, WolfGang, Deuter, Salewa, Berghaus, Coleman, HanWag, Hannah, Marabut

8a.pl Górski Sklep Internetowy - Opinie klientów

Razem z chłopakiem postanowiliśmy kupić w sklepie stacjonarnym Active spodnie do trekkingu górskiego. Niestety w sklepie nie było dużego wyboru, a jak było coś fajnego to był problem z rozmiarówką. Obsługa sklepu poinformowała nas, ze możemy w sklepie internetowym 8a zarezerwować spodnie, które nas interesują i będzie możliwość ich przymierzenia i zakupu w sklepie stacjonarnym Active. Chcieliśmy kupić dla siebie po 2 pary spodni z których zarezerwowaliśmy 2 rozmiary. Niestety nasze zamówienie dwukrotnie anulowano tłumacząc, że mamy za dużo podobnego towaru. Poprosiliśmy więc siostrę i mamę, by zamówiły dla nas spodnie. Tym razem się udało :D ( niestety jedne spodnie były już droższe ponad 100 zł). Na drugi dzień pojechaliśmy do sklepu po telefonicznym upewnieniu się, że zamówiony towar już został dostarczony. Na miejscu pan z obsługi sklepu był bardzo oburzony że nie posiadamy numeru zamówienia mimo, że w regulaminie nie ma słowa o tym wymogu, a także nikt mnie o tym nie poinformował podczas rozmowy telefonicznej. Dopiero w sklepie dowiedziałam się, że otrzymałam tą informację na maila, którego nie mogłam odczytać bo byłam w drodze do sklepu. Gdy pan sprzedawca z wielką łaską odnalazł zamówienia oświadczył, że nie wyda jednych spodni męskich ponieważ zamówiła je kobieta. Gdy go poinformowałam, że chce kupić te spodnie to pan z obsługi oświadczył, że mój chłopak nie może ich przymierzyć, a on będzie obserwował czy na pewno tylko ja je przymierzam. Gdy zapytałam się pana dlaczego robi takie problemy to się dowiedziałam, że w związku z rezerwacjami internetowymi ma dużo więcej pracy i jest blokowany towar. Z uwagi na bardzo nieuprzejmą obsługę zrezygnowaliśmy z zakupów w tym sklepie. Zdecydowanie odradzam zakupy w sklepie Active – 8a osobom, które chcą kupić większą ilość towaru po uprzednim przymierzeniu, nie wypominając już o zachowaniu pana z obsługi - być może miał gorszy dzień.
★★★☆☆
2013-04-22 21:09:36
Kilka miesięcy temu w sklepie „8A” zakupiłem palnik Coleman. W trakcie użytkowania uległ awarii. Zareklamowałem go w sklepie. Sklep nie uznał reklamacji za zasadną i uznał że palik uległ awarii mojej winy. Nie będę się rozpisywał na temat tego co się popsuło i jak ja uzasadniałem swoje racje a jak sklep uzasadniał swoje racje, bo za dużo miejsca i czasu by to zajęło. To rozstrzygnie sąd bo tę sprawę skierowałem do sądu. Jestem zwyczajnie pewien swoich racji! Jednak w między czasie zwróciłem uwagę na inne kwestie związane ze sklepem 8A , obsługą przez nich klientów w tym i rozpatrywania reklamacji. Ponieważ podczas wymiany maili z obsługą sklepu dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy o których chciałbym tutaj napisać. Pierwsza i najważniejsza sprawa to jest to że reklamacje w sklepie 8A (zasadność bądź niezasadność) rozpatruje pracownik tego sklepu. Czyli towar nie jest wysyłany do producenta, dystrybutora czy nawet niezależnego rzeczoznawcy a jest oceniany przez pracownika sklepu. I tak było z ową kuchenką. Na moje pytanie dlaczego pracownik zajmuje się reklamacją , ktoś ze sklepu odpowiedział mi że: ” prawo tego nie zabrania. Towar jest sprowadzony z USA i wysyłka jego do USA była by zbyt kosztowna.”. Czyli reasumując: Sklep sprowadza towar gdzieś z zagranicy poza siecią normalnej dystrybucji a potem , kiedy coś się stanie i klient chce zareklamować, to pracownik rozpatruje reklamację. I co robi? Wysłanie do sprzedawcy (czyli np. w tym wypadku do USA) to duży koszt. Samemu też nie chcą podjąć się naprawy bo to też koszt. Więc pracownik odrzuca reklamację. Najłatwiej i najtaniej dla sklepu. Prześledziłem parę stron na necie i rzeczywiście widzę że to spotkało nie tylko mnie. Zresztą co można powiedzieć o sklepie który nie zleca rozpatrywani reklamacji producentowi, dystrybutorowi czy chociaż niezależnemu rzeczoznawcy? Z tego słynęły do tej pory sklepy typu Bata. Tyle tylko że 8A sprzedaje produkty kilka czy kilkanaście razy droższe niż np. Bata. Dla mnie sklep w którym pracownik rozpatruje reklamacje klientów jest sklepem niewiarygodnym. I proponuję uważać przy zakupach w tym sklepie… Bo mam wrażenie (również na podstawie informacji z neta) że odrzucanie reklamacji przychodzi im dość łatwo!
★★★☆☆
2013-04-07 21:11:30
Sklep ogłosił nadwyczajną promocję i zamówiłem buty za 300 zl.. Wysyłka zamówień z promocji przeciągała się, a ja zaraz po zamóweniu musiałem wykwaterować się, podalem więc nowy adres - kilkakrotnie, emailem. I oto, co zrobili pracownicy: Wysłali z parotygodniowym opóźnieniem buty na adres stary, skąd oczywiście wróciły, a następnie zażadali ode mnie - celem realizacji zamówienia - ponownego złożenia zamówienia, już po cenie bez promocji, oraz zapłacenia kosztów zwrotu paczki, wynikłego z ich niedbalstwa, gdyż zadbalem o to, by (parokrotnie zresztą) powiadamić slep o zmianie adresu. List nie zostal nawet podpisany; wszelkie wyjaśnienia, że nie jestm winien powstałego stanu rzeczy, zostały zignorowane. Oto list(pracownik nawet nie raczył się podpisąc):  Witam, Jeżeli jest Pan zainteresowany nadal zamówieniem złożonym dwa miesiące temu, prosimy ponownie zamówić buty za pośrednictwem naszej strony i wpłacić różnicę w ich wartości. W naszym sklepie ma Pan do wykorzystania 289,90zł (z tej kwoty zostało już potrącone 10zł tytułem kosztów, które poniósł nasz sklep z racji nieodebrania paczki i odesłania jej do nas). Jeżeli taka opcja Pana nie interesuje - prosimy podać numer konta na które mamy zwrócić Panu pieniądze za niezrealizowane zamówienie. Pozdrawiam Sklep 8a.pl! www.8a.pl (032)3324488
★☆☆☆☆
jr
2010-09-13 14:50:45

strona 1 z 168