Menu

Architektura korporacyjna jako strategia. Budowanie fundamentu w biznesie (opr. twarda)

Cechy produktu

  • ISBN 9788360652732 
  • Oprawa twarda 
  • Autor David C. Robertson, Peter Weill, Jeanne W. Ross 
  • Wydawnictwo Studio Emka 
  • Ilość stron 268 
  • Rok wydania 2010 

Opis

W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a równocześnie udoskonala realizację strategii i zniża koszty IT. Przez drobiazgowe studia przypadków i interesujące omówienia książka prezentuje, jak:
- Ocenić aktualną architekturę korporacyjną producenta;
- Sformułować model operacyjny, czyli uproszczonąwyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost;
- Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej;
- Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.

Architektura korporacyjna jako strategia gromadzi przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, ale jest nad wyraz ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niżeli od samej strategii.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.