Menu

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów. Wyd. 2 - BARBARA STAWARZ-GARCIA (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788301196691 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stawarz-García Barbara 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 178 
  • Rok wydania 2017 

Opis

świeże wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Pokazuje – krok po kroku – jak generować strategię content marketingową oraz wytwarzać treści do internetu i wytwarzać społeczność wokół producenta w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie pozostało poszerzone m.in. O szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się w dodatku porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony i femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em, a także komunikacją i budową producenta, social media managerów, blogerów, dziennikarzy, a także właścicieli firm.

Podtytuł: Jak przyciągnąć klientów
seria cyklu: E-MARKETING
ISBN: 9788301196691
Kod paskowy: 9788301196691
Autorzy: Stawarz-García Barbara
Wydanie: 2
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20411
ilość stron: 180
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.335
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.