Menu

Dlaczego networking nie działa. I co musisz zrobić by to zmienić - Maciej Gnyszka (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788328334328 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Maciej Gnyszka 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 174 
  • Rok wydania 2017 

Opis

Podręcznik sprawnego networkera

Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W konwencjonalnym rozumieniu to po prostu zamiana informacji i zasobów i wzajemne poparcie. Wszystko to jest realne dzięki sieci korzystnych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI — największa organizacja rekomendacji biznesowej na świecie. To właśnie jej przedstawiciele pokazali nam, jak powinien wyglądać współczesny, nowoczesny networking, który rozszerza potencjał naszych firm i organizacji, pomaga stwarzać sieć kontaktów, zaś w długiej perspektywie przynosi znaczne zyski. Niestety, mnóstwo firm próbujących stosować zasady networkingu nie odnotowuje poprawy sytuacji. Dlaczego ten sposób w niektórych przypadkach nie działa?

Maciej Gnyszka, energiczny networker i badacz tego zjawiska, założyciel Towarzystw Biznesowych, zwraca uwagę na alternatywną definicję networkingu, rozumianego jako „rzetelne służenie i fachowe proszenie o pomoc”. Podstawowy problem według autora stanowi to, że gubimy istotę i treść w naszej sieci powiązań biznesowych, a rzez to nie potrafimy podjąć działań we właściwym czasie i w stosownej kolejności. Rodzimy networking cierpi także na inne dolegliwości, które ujawnili odwiedzający na stronie www.DlaczegoNetworkingNieDziala.pl. Za pośrednictwem niniejszej książki Maciej Gnyszka odpowiada na ich pytania, rozwiewa wątpliwości i udowadnia, iż ta metoda rozwijania biznesu może być naprawdę sprawna, o ile poświęci się odpowiednią ilość czasu, by zrozumieć stojącą za nią filozofię oraz opanować narzędzia.


Maciej Gnyszka — wizjoner z głową w chmurach, lecz twardo stąpający po ziemi. Lubi jednoczyć rzeczy, które wydają się nie do połączenia, więc od kilku lat określa się mianem „nałogowego poszukiwacza synergii”. Założyciel Towarzystw Biznesowych i pierwszej polskiej agencji fundraisingowej Gnyszka Fundraising Advisors. Dla organizacji pozarządowych zebrał już ponad 7 mln zł, a w ramach Towarzystw spotkał ze sobą i zachęcił do współpracy setki osób, co zaowocowało dziesiątkami udanych interesów na kwotę ponad kilkudziesięciu milionów złotych. Jest współwłaścicielem Pracowni Synergii – prawdopodobnie jedynej polskiej agencji 360.
Więcej danych http://bit.ly/MaciejGnyszka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.