Menu

Drucker o marketingu (opr. twarda)

Cechy produktu

  • ISBN 9788363566241 
  • Oprawa twarda 
  • Autor William Cohen 
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli 
  • Ilość stron 262 
  • Rok wydania 2014 

Opis

Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana poręcznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone pozostały przez autora własnymi przykładami z,,życia korporacji".Aby posiadać pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają efektywne marki. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie i rozwijanie bazy konsumentów poprzez budowanie, komunikację i dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter o tym wiedział, a Bill zawarł to wszystko w niniejszej książce. Szczerze polecam jego dzieło.Philip Kotler, Kellogg School of Management, Uniwersytet Northwestern(Z Przedmowy)--------------Moim pragnieniem jest, aby osoby na wpływowych stanowiskach, wyjątkowo menadżerowie, profesorowie, lecz także studenci, wzięli sobie do serca rady z książki Cohena, pomogą one ich organizacjom oraz nam wszystkim.Joseph A. Maciariello, Profesor Zarządzania Horton, a także Drucker School of Management, współautor "The Drucker Difference"Drucker o marketingu to odzwierciedlenie unikatowych zdolności Billa Cohena w rozumieniu oraz przekazywaniu myśli i idei Petera Duckera o marketingu, z domieszką tego, jak wdrożyć je w czyn w energicznym i zmieniającym się świecie.William Pollard, prezes honorowy The ServiceMaster CompanyDrucker najlepiej mówił o tym, iż marketing i innowacje to najważniejsze funkcje biznesowe, ponieważ generują nowych konsumentów. Tak więc proszę mi uwierzyć, cokolwiek powiedział o marketingu, warte jest przeczytania. Nie ma ulepszonego myśliciela.Jack Trout, światowy ekspert marketingu, prezes Trout & Partners Ltd.Bill Cohen syntetyzuje, analizuje i pokazuje w praktyce każdy najmniejszy element, który składa się na sedno idei Druckera: jak stworzyć klienta. To jego największa zasługa.Rick Wartzman, dyrektor wykonawczy Drucker Instytut i felietonista Forbes.com

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.