Menu

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788381020695 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Aneta Sokół|Barbara Cendrowska|Pola Żylińska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 170 
  • Rok wydania 2019 

Opis

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać,prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odszuka odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak dobrze przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa i jak ją rozwijać, aby przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych składników, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej, a także w trakcie interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, aby prowadzić sprawną kampanię marketingową w sieci?

ISBN: 9788381020695
Kod paskowy: 9788381020695
Autorzy: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
Wydanie: 2
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 170
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.12
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.28
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.