Menu

Firma w Internecie (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788324646920 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Hipsz Tomasz 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2012 

Opis

Internetowy ocean korzyści i... Morze zagrożeń Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda producent z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bezproblemowo zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, iż pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się,mnóstwo firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy progresywnych systemów komputerowych. Znaczne producenta radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i przeciętny przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności... Czyli płynności własnej producenta! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, istotnie większymi konkurentami, a typowo w wydajnym wykonywaniu zaplanowanych prac. Chce również zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z najróżniejszych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt, a także nieuzasadnione wydatki, jakie mogą bratać się z korzystaniem z sieci.
  • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
  • Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
  • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
  • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
  • Czym różni się marketing w internecie od konwencjonalnych form promocji
Tomasz Hipsz - producenta świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze w trakcie studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej producenta, pomagał wytwarzać strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, równocześnie polskim, jak i międzynarodowym.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.