Menu

GODZINA DZIENNIE Z MOBILE MARKETINGIEM (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788324676996 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Pasqua Rachel, Elkin Noah 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 480 
  • Rok wydania 2013 

Opis

Urządzenia przenośne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają dużo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest sporo: SMS-y, reklama przenośna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak wykorzystać potencjał reklamy mobilnej? Odpowiedź na to i sporo innych pytań wynajdziesz w tej książce.w trakcie lektury dowiesz się, jak opracować strategię mobilną, kiedy korzystać z niedługich wiadomości tekstowych, a kiedy sięgnąć po bardziej wyrafinowane narzędzia. Przekonasz się na dodatek, iż można skutecznie rozszerzyć obszar działania dzięki przygotowaniu mobilnej wersji witryny albo reklam. W kolejnych rozdziałach odkryjesz, jaki potencjał drzemie w układzie społecznościowo-przenośnym, a także co to jest m-handel. Książka ta jest perfekcyjnym źródłem informacji na temat mobilnego marketingu, a przygotowano ją w taki sposób, że całą zawartą w niej wiedzę możesz opanować, jeśli poświęcisz na to tylko godzinę dziennie. Naprawdę warto spróbować!Przekonaj się:jak zastosować platformę przenośną do prowadzenia kampanii reklamowychjak wybrać właściwą formę reklamy w zależności od potrzebjaki potencjał kryje m-handelże starczy jedna godzina dziennie, aby zdobyć nowych klientówZdobądź nowych klientów - zajmie Ci to tylko godzinę dziennie!

Autorzy: Rachel Pasqua, Noah Elkin
EAN: 9788324676996
Format: 17x23 cm
liczba stron: 440
ISBN: 9788324676996
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2013
Wydawnictwo: One Press / Helion

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.