Menu

Growth Hacker Marketing O przyszłości PR, marketingu i reklamy - Dostawa 0 zł (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788328307285 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ryan Holiday 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 144 
  • Rok wydania 2015 

Opis

Stwórz automatyczną maszynę marketingową! * dobranie artykułu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom * odpowiedni wybór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat * Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób zastosować efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie bez wątpienia nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki.

Nurtowało ono również jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za nim kryje. Najprościej rzecz ujmując, *growth hacker* — inaczej: *haker wzrostu* — to ktoś, kto wyrzucił wszystkie podręczniki z teorią marketingu i *zajął się tym, co faktycznie działa*, czyli przekonuje klientów do kupna artykułu albo usługi.

To ktoś, kto nie ma zamiaru wydawać milionów na reklamę telewizyjną i dawać ogłoszeń w gazetach. Woli posłużyć się możliwościami internetu: sprawdzić na drobnej grupie, czy pomysł w sieci przyciąga uwagę i skłania do kliknięcia, przeanalizować informacje z serwisów, przekonać się, ile osób wchodzi na stronę bloga.

To właśnie tacy ludzie stoją za sukcesem Hotmaila, Twittera, Instagrama... Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zostać wydajnym hakerem wzrostu, koniecznie przeczytaj tę niewielką książkę, napisaną poprzez *NAPRAWDĘ prawidłowEGO* marketingowca.

Dowiesz się z niej, jakie narzędzia, techniki i strategie sprawdzają się najlepiej, jak analizować informacje, eksperymentować i wciąż szukać nowych rozwiązań. Z pomocą Ryana Holidaya uda Ci się zbudować idealną machinę, która będzie produktywnie sprzedawać Twoje produkty!

* Haker wzrostu i jego narzędzia * towar i jego rynek * Znajdź haka na wzrost * Przemień 1 w 2, a 2 w 4 — wirusowość * Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja * Moje nawrócenie: użytkowanie teorii w praktyce * Słowniczek hakera wzrostu * w głównej mierze zadawane pytania * Jak zostać hakerem wzrostu: kolejne kroki Nie przepłacaj — zastosuj to, co działa!

Poradzisz sobie bez artykułów promocyjnych, reklam telewizyjnych i billboardów. Zamiast tego oprzesz się na nowej strategii — hakowaniu wzrostu — żeby dotrzeć do pokaźnie większej liczy ludzi mimo skromnego budżetu marketingowego.

------------------------------------------------------------------------ * Ryan Holiday* — strateg medialny, autor wielu publikacji o strategii i biznesie. Przez niemało lat był dyrektorem ds. Marketingu w firmie American Apparel i twórcą atrakcyjnych kampanii reklamowych.

Jego książka Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. Manipulowania mediami stała się bestsellerem i jest aktualnie lekturą obowiązkową na wielu uczelniach całego świata. Dziś Ryan jest dziennikarzem tygodnika "New York Observer", pisuje także do "Thought Catalog".

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.