Menu

Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788324683277 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Erica Sadun, Steve Sande 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2014 

Opis

Reklama dźwignią sukcesu! Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania towaru szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca ilość powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i korzystnie przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów. Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. Podczas lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, skatalogowanych poprzez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy głównie popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i produktywnie zareklamować Twój nowy artykuł. Nie możesz zmarnować takiej okazji! Dzięki tej książce: poznasz reklamowe know-how skontaktujesz się z blogerami i namówisz ich do współpracy zdobędziesz klientów Twoja aplikacja odniesie sukces na rynku Bezcenne źródło danych koniecznych do odniesienia sukcesu!
  • Autorzy: Sadun Erica, Sande Steve
  • Ciężar: 0,3
  • Format: 13.8x20.8
  • ISBN: 9788324683277
  • Język oryginalny: angielski
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20367
  • Miejscowość: Gliwice
  • objętość: 240
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Rok wydania: 2014
  • Tłumacze: Najman Marta
  • wariant publikacji: KS
  • Wydawca: Helion
  • Wysokość: 11

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.