Menu

Influencer marketing od A do Z - Górecka-Butora Patrycja, Strykowski Paweł, Biegun Katarzyna (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788395380204 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 293 
  • Rok wydania 2019 

Opis

Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał „Influencer marketing od A do Z”!

W książce zebraliśmy niemało poręcznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy także do współpracy 36 ekspertów – influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem.

Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię poprzez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najszczególniej inspirujących influencerów – Influencer WhiteList!

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.