Menu

Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki - Małgorzata Brojak-Trzaskowska (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788379722181 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Małgorzata Brojak-Trzaskowska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 
  • Ilość stron 558 
  • Rok wydania 2018 

Opis

W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską,
jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań,
a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Wyraźnym źródłem
informacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie pionierskich
modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, które umożliwiły
weryfikację wielu zaprezentowanych poglądów.
Publikacja stanowi próbę kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych
modeli biznesu w turystyce, zwłaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej
w badanym obszarze i opartej na praktycznych doświadczeniach biznesowych oraz
opracowanie własnej koncepcji budowania najnowocześniejszych i implicite konkurencyjnych
modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych.

Ze wstępu

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.