Menu

Jak grać żeby wygrać w biznesie? - Mark Cuban

Cechy produktu

  • ISBN 9788394456030 

Opis

Książka "Jak grać aby wygrać w biznesie" pozwoli Ci na poznanie sposobów jak działa i myśli Mark Cuban amerykański przedsiębiorca miliarder.

odszukasz w niej strategie, które pozwolą Ci rozszerzyć Twoje szanse na wygrany mecz w sporcie o nazwie BIZNES.

Czego dowiem się z książki "Jak grać aby wygrać w biznesie":
  • jakimi zasadami kieruje się Cuban w swej drodze na szczyt
  • co charakteryzuje prawdziwego przedsiębiorcę
  • które części Twojej strategii są kluczowe dla pokonania konkurencji
  • co jest największą możliwością i przewagą konkurencyjną nowoczesnego przedsiębiorcy
  • w jaki sposób produktywne strategie pozyskiwania kupujących na lata
  • co musisz zrobić żeby móc nabyć sobie własna drużynę koszykówki.

Czy widziałeś program o nazwie „Shark tank"?

Jest to program amerykański, w którym jurorzy, super przedsiębiorcy, oceniają pomysły osób, które nie posiadają pieniędzy, ale maja super przedsięwzięcia, super projekty, super pomysły na biznes. Jednym z jurorów jest Mark Cuban, osoba absolutnie niezwykła, która napisała książkę pod tytułem „Jak grać, żeby wygrać w biznesie?".


przejrzyj książki wszystkich jurorów programu "Shark Tank" TUTAJ


Lekcje od firma Cubana autora "Jak grać by wygrać w biznesie": Lekcja numer #1:

Zrób tak, aby ktoś płacił Ci za naukę. W jaki sposób? Najprostsza opcja: zatrudnij się w firmie, w której możesz się bardzo nauczyć i wykorzystaj to do tego, by się rozwijać. Niech ktoś inny płaci za twoje błędy. Wcale nie trzeba otwierać biznesu od samego początku, możesz go otworzyć korzystnie po roku, dwóch, trzech, piętnastu latach pracy u kogoś.

Lekcja numer #2:

Mark Cuban mówi również o tym, iż wysiłek jest jedyną rzeczą, która możesz kontrolować, rzeczą, która możesz stwarzać swój biznes i stwarzać nią przewagi konkurencyjne. Czyli zainwestuj wysiłek i energię w to, żebyś rozwijał swoją producenta. Im więcej go włożysz, tym obszerniejsze szanse na to, iż osiągniesz sukces. Nie ma gwarancji na to,powiększasz prawdopodobieństwo. Czemu? Bo większości ludzi się nie chce, większość ludzi nie chce inwestować swojego czasu, energii w długoterminowe cele i biznesy.

Lekcja numer #3:

Mark Cuban sprzedał dużo swych firm, zrobił obszerne exity i on rekomenduje, abyś sprzedawał swoje producenta, produkty drogo. Oczywiście nie od samego początku, lecz celuj w high, jak on to nazywa, czyli by celować w szerokie ceny, znaczne projekty i mieć świadomość tego, że sprzedając coś później, lepiej dopieszczonego, można z tego wyciągnąć pokaźniejsze profity przy jednoczesnym, zwinnym, solidnym działaniu. I Mark jest ogromnym fanem „hustlerstwa", jest hustlerem, sprzedawcą, osobą, która wie, iż trzeba cisnąć.

Lekcja numer #4:

Na wielu szkoleniach będziesz słyszał, szkoleniach, książkach, w Internetach, że musisz się skupić na jednym celu, a Mark Cuban mówi: „Nie, dywersyfikacja". rozmaite projekty, ale w tej samej dyscyplinie biznesu. To, co my robimy jako OSMPOWER, to są książki, szkolenia, rozwój, lecz wszystko oparte jest na sprzedaży online. To jest nasza dywersyfikacja, więc pomyśl, co może być twoją dywersyfikacją, przy jednoczesnym zachowaniu tego samego kierunku i skupienia.

Lekcja numer #5:

Słyszałeś pewnie zdanie, że trzeba zaczynać z wizją końca. Cuban mówi, że jak najszczególniej tak, ale nie można skupiać się wyłącznie i tylko na celu końcowym, bo dodatkowo ta droga, którą trzeba przejść jest wyjątkowo pokaźna i to jest kolejna lekcja od producent Cubana.

Lekcja numer #6:

Nikt tak jak Mark Cuban doskonale nie zna strategii, która polega na tym, że musisz być krzykaczem, musi cię być wszędzie pełno, musisz wychodzić ludziom z lodówki, musisz krzyczeć, musisz komunikować siebie. My, Polacy, mamy z tym problem, uważamy się, że to nie jest korzystne, niedoskonałe, Amerykanie mówią co? iż ich projekt jest najkorzystniejszy na świecie. Więc pytanie do Ciebie: czy ty powiesz o swym produkcie i firmie, że jest najkorzystniejszy?

Lekcja numer #7:

Mark Cuban, obszerny, mocny gość, a jedną z jego strategii jest: uzyskaj bezpłatną ekspozycję, darmowy ruch. Nie wiem, czy wiesz, lecz Mark Cuban, podkreślę, ogromny gość, brał udział w programie „Taniec z gwiazdami". I co? Tańczył fokstrota, salsę i inne tańce. On, poważny przedsiębiorca, a może właśnie nie poważny przedsiębiorca wiedział, jak choćby dla niego wyraźna jest bezpłatna ekspozycja, którą zapewniło mu wzięcie udziału w ogólnoświatowym programie amerykańskiego „Tańca z gwiazdami".

Lekcja numer #8:

Pewnie wiesz, iż trzeba swój biznes znać na wylot. Lecz pytanie: czy to robisz, czy masz tego świadomość? Mark Cuban wyjątkowo mocno ciśnie swoich ludzi, którzy chcą od niego pozyskać inwestycje, czy swoich pracowników, żeby na wylot znali biznes, w którym pracują, żeby na wylot znali biznes, który tworzą. Bez tej dogłębnej wiedzy, jak ten biznes powinien wyglądać, jak działać, gdzie są kupujący, ceny, produkty, dostawcy, nie ma możliwości otrzymania ani centa od Cubana. Dlaczego? Przedsiębiorca, który nie zna swojego biznesu, nie jest wytrzymały na konkurencję. Lekcja? Znaj swój biznes na wylot.

Lekcja numer #9:

Wszyscy o tym mówią: musisz być inny, musisz się wyodrębnić, ale ty o tym wiesz. Lecz czy to robisz? Jak robisz i opakowujesz to w inność, kolorowość, automatycznie wytwarzasz swoje przewagi.

I najważniejsza lekcja numer #10:

Jeśli podobały Ci się te lekcje od marka Cubana z książki "Jak grać żeby wygrać w biznesie", to zamów sobie ją, albo nie zamawiaj, lecz wdróż te lekcje, jakie ci ukazujemy. Niby proste, ale jakże kluczowe dla biznesu, pozwalające wyjątkowo mocno zbudować przewagi konkurencyjne.

O AUTORZE

Mark Cuban miliarder, który rozpoczynał od sprzedawania worków na śmieci i mleka w proszku chodząc od drzwi do drzwi. Twórca HDNet, Broadcast.com (kupione przez Yahoo! za 5,7 miliardów$). Inwestor (Mahalo, JungleCents.com, motionloft.com, Filesanywhere.com, Naked Pizza, 140Fire. Com). Uważany za najistotniej wpływową postać w świecie mediów i sportu. Właściciel Dallas Mavericks - kultowej drużyny NBA. Gwiazda programu „Shark Tank", gdzie jako doświadczony rekin biznesu ukazuje jak sprawnie inwestować w (nie tylko) startupy. Autor książki "Jak grać aby wygrać w biznesie".

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.