Menu

Jak przyjmować reklamcje Poradnik dla sprzedawców i usługoda (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788363913496 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Jeleńska 
  • Wydawnictwo Forum Doradców Podatkowych 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2015 

Opis

Ustawa z 30 maja 2014 r. O prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony kupujących, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza obszerne kłopoty. Rozpoczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br.

Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które posiadają chronić wszystkich słabszych uczestników rynku - to wydłużenie prawa do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa albo na odległość z 10 do 14 dni, a także wymóg uzyskania pokaźnej zgody konsumenta na wszelkie dopełniające płatności wykraczające poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne przedsiębiorcy. Dzięki czemu zawieranie umów dotyczących towarów i usług ma być dla kupujących bezpieczniejsze.

Konsument, który kupi wadliwy towar lub wytworzone dzieło, składając reklamację, będzie mógł wybierać pomiędzy naprawą, wymianą, obniżeniem ceny a odstąpieniem od umowy.

Podtytuł: Poradnik dla sprzedawców i usługodawców
ISBN: 9788363913496
Kod paskowy: 9788363913496
Autorzy: Jeleńska Anna
Kod wydawcy: 32517
Miejscowość: Kraków
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Języki: polski

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.