Menu

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788363391959 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Nieoczywiste 
  • Ilość stron 216 
  • Rok wydania 2019 

Opis

Nikt teraz nie ma wątpliwości,kanon obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje korzystną reputację producenta i buduje przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to nad wyraz widoczne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.

"Jak zapewnić wyśmienitą obsługę klientów" to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
- oczarować klientów jakością obsługi,
- kreatywnie i sprawnie rozwiązywać problemy,
- innowacyjnać w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
- zbierać i analizować dane od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
- radzić sobie z kłopotliwymi klientami.

Performance Research Associates - od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta oraz tworzenia kultury skoncentrowanej na kliencie. Do klientów marki należą m.in. PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-SmithKline, Motorola.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.