Menu

Kody QR zabijają małe kotki! (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788324691036 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Scott Stratten|Alison Kramer 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2014 

Opis

Czy można zautomatyzować autentyczność? Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz pokaźniejszej grupy odbiorców. Przenośne narzędzia marketingowe kuszą wszelkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie zezwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, iż zamiast działać - wkurzają. A czasem choćby zabijają drobne kotki! przenośny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, iż zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest używany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć. Nie pozwól, aby Twoje decyzje zabijały małe kotki. Unikaj takich wpadek, jak: wykorzystywanie kodów i QR innych zalotnych, postępowych technice tylko dlatego, iż jest to osiągalne, a nie dlatego, iż przynosi to firmie korzyści; zachowywanie się jak własny autoresponder; obrażanie, lekceważenie i unikanie,,nieznośnych" klientów; próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeń wstrząsających opinią publiczną i używanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów społecznościowych; koncentrowanie się na przyszłości i zaniedbywanie teraźniejszości... I inne przerażające błędy oceny. Pozwól kotkom żyć! Scott Stratten jest prezesem UnMarketing. Napisał niemało doskonałych poradników biznesowych. Spójrz na tę książkę. To dziwny podręcznik obrazkowy -- zupełnie inny od czegokolwiek, co czytałeś do tej pory. A ponadto: działa! Forbes.com uznał Scotta Strattena za jedną z pięciu najistotniej wpływowych postaci mediów społecznościowych na świecie. Wejdź na UnMarketing.com.

Autorzy: Scott Stratten, Alison Kramer
EAN: 9788324691036
Format: 11,5x17 cm
ISBN: 9788324691036
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2014
Wydawnictwo: One Press / Helion

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.