Menu

Komunikacja marketingowa (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788301173906 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jan W.Wiktor 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 376 
  • Rok wydania 2013 

Opis

Komunikacja marketingowa jest procesem łączącym uczestników rynku - przedsiębiorstwo i konsumenta, nadawcę i odbiorcę przekazu. Przedsiębiorstwa dzięki przekazom marketingowym wyrażają swoją tożsamość - cele ekonomiczne i społeczne, misję i wartości - i kształtują potrzeby odbiorców i tworzą świeże rynki. Klienci natomiast komunikują się z rynkiem, poszukując potrzebnych artykułów i usług, dostarczając tym samym danych rynkowej. Cykl ten został w pełni opisany w prezentowanej publikacji. Autor przybliża Czytelnikowi wszystkie części komunikacji marketingowej, tj. Modele, funkcje, struktury i formy. Demonstruje najnowsze praktyki promocyjne używane poprzez marki i agencje. W tym celu podaje liczne, najszczególniej aktualne przykłady faktycznie zrealizowanych kampanii, pomiędzy innymi kampanię rebrandingu PZU z 2012 roku. Książka jest skierowana do studentów kierunków ekonomicznych i dziennikarstwa. Będzie ona nieprzeciętnym źródłem wiedzy dla pracowników działów marketingu, PR i agencji reklamowych. Prof. Dr hab. Jan W. Wiktor jest kierownikiem Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, członkiem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN oraz członkiem rad naukowych najmocniej cenionych periodyków marketingowych: 'Marketing i Rynek', 'Handel Wewnętrzny'.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.