Menu

Korporacyjni Herosi (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788377461129 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Josh Bernoff, Ted Schadler 
  • Wydawnictwo MADO 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2012 

Opis

Czy twoja producent jest władna odnieść sukces? Wiesz, że to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie - twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie dostępnej technice, luźno porozumiewają się z klientami i opracowują świeże, innowacyjne rozwiązania. Jedynie kim są ci pomysłowi twórcy rozwiązujący problemy? Jak można nimi pokierować? Jak ty możesz stać się jednym z nich? Nazywamy takich ludzi herosami: przedsiębiorczymi pracownikami z szerokimi uprawnieniami (Highly Empowered and Resourceful Operatives). Ci potrzeba herosów, ponieważ w erze Twittera, iPhone‘a, Facebooka, YouTube‘a i bezustannie rosnącej fali informacji w sieci konsumenci przychodzą do ciebie uzbrojeni w większą ilość danych i posiadają większy do nich dostęp niżeli kiedykolwiek i pod tym względem niejednokrotnie prześcigają niektórych pracowników. W sercu przedsiębiorstwa wspomaganego poprzez herosów zostaje zawarta nowa umowa między pracownikami, menedżerami spółki i działem IT: herosi tworzą nowe rozwiązania, aby zaspokoić potrzeby kupujących, zarząd określa jasne zasady przy jednoczesnym nakłanianiu do eksperymentów, a informatycy wspierają i zabezpieczają nowe rozwiązania biznesowe. Autorzy Korporacyjnych herosów czerpali z zasobów wiedzy Forrester Research i przedstawili w tej książce ogromną liczba narzędzi biznesowych, informacji i wskazówek potrzebnych do tego, aby wyprzedzać konkurentów o kilka kroków. Oferują na przykład: statystyczną analizę 16% klientów, którzy w 80% oddziałują na odbiorców w sieci; katalog herosów: listę branż i instytucji, które dysponują największą i najmniejszą ilością herosów; nowy plan działania dla działu IT traktowanego jak kluczowy partner w nadaniu uprawnień technicznych wszystkim pracownikom marki; dziesiątki opisów przypadków i przykładów spółek z wielu branż, od handlu detalicznego po usługi biznesowe. Dzięki arsenałowi cennych nowych technice twoi pracownicy już przekształcają sposób, w jaki prowadzisz działalność. Możesz pokierować ludźmi albo ich powstrzymać - dobór należy do ciebie. Korporacyjni herosi pomogą ci podjąć właściwą decyzję. Korporacyjni herosi to spojrzenie na jedną z najsłabiej użytkowanych możliwości otwierających się przed największymi specjalistami ds. Marketingu - armię pracowników i wielbicieli producenta, którzy korporacyjnym gigantom nadają ludzkie oblicze. Podobnie jak w Marketingu technice społecznych. Groundswell, czyli jak zastosować Web 2.0 w twojej firmie, tak i w Korporacyjnych herosach można znaleźć poręczne i taktyczne rady, co obu książkom zagwarantuje miejsce w stanowczo rzadkiej kategorii publikacji biznesowych, których autorzy nie tylko mówią ci, co robić, ale także przedstawiają model, jak czegoś dokonać. Abbey Klaassen, redaktor naczelny Advertising Age Książki biznesowe poprzez lata nakazywały specjalistom ds. Marketingu,kreujeli klientom możliwości przez kanały cyfrowe. Korporacyjni herosi mają obszerniejsze znaczenie, biorąc pod uwagę dzisiejsze realia. Dostajemy narzędzia zezwalające zespoić strategię marketingu do oczekiwań już wyekwipowanych kupujących. Georges-Edouard Dias, starszy wiceprezes Digital Business w LOréal Nasz świat osobisty i świat biznesu się zmienił. Korporacyjni herosi to wzór innowacyjnania dla cyfrowych imigrantów i autochtonów, aby mogli z powodzeniem uczestniczyć w nowym świecie. Stephen Gillett, dyrektor działu IT i dyrektor naczelny Digital Ventures w Starbucks Coffee Company

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.