Menu

Kształtowanie konkurencyjności małej firmy - Stawasz Edward, Głodek Paweł, Łobacz Katarzyna, Niedzielski Piotr (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788380889606 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2018 

Opis

Dla niedużych przedsiębiorstw doradztwo biznesowe to jedno ze źródeł wiedzy zewnętrznej ułatwiającej prowadzenie działalności. Jest wyjątkowo znaczne dla firm innowacyjnych, które wykorzystują świeże dane do poszukiwania okazji rynkowych oraz wprowadzają nowe rozwiązania w swoich produktach, procesach czy modelach biznesowych. W prezentowanej monografii poddano gruntownej analizie szereg czynników wiążących doradztwo biznesowe z konkurencyjnością niewielkich firm prekursorskich. Wnioski z badań jakościowych i ilościowych wskazują na wyraźne powiązanie doradztwa biznesowego z konkurencyjnością firm. Na szczególną uwagę zasługuje sformułowany model opisujący pośrednią rolę oddziaływania doradztwa na działalność marki. Publikacja jest adresowana do przedstawicieli świata nauki, którzy zajmują się szeroko rozumianym zarządzaniem małą firmą. Stanowi także wartościowy materiał dla studentów przedmiotów biznesowych i ekonomicznych i praktyków z sektora doradztwa biznesowego.
  • Autorzy: Stawasz Edward, Głodek Paweł, Łobacz Katarzyna, Niedzielski Piotr
  • Ciężar: 0,415
  • Format: 15.9x23.8
  • ISBN: 9788380889606
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 23368
  • objętość: 248
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.19.0
  • Podtytuł: Rola doradztwa biznesowego
  • Rok wydania: 2018
  • wariant publikacji: KS
  • Wydanie: 1
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Wysokość: 11

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.