Menu

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II - Jeff Gothelf, Josh Seiden (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788328359451 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Josh Seiden 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 192 
  • Rok wydania 2019 

Opis

Zaprojektowanie doświadczeń użytkownika (UX) jest najłatwiejsze, jeśli do pracy i testów angażuje się... Rzeczywistych userów i pozyskuje od nich informację zwrotną. Podejście lean UX łączy podstawy myślenia projektowego i programowania zwinnego. Myślenie projektowe rozszerza zakres pracy poza interfejsy i artefakty, opierając się na współpracy, iteracjach, budowaniu i empatii. Metodologie zwinne polegają na przeorientowaniu wytwarzania oprogramowania na krótsze cykle, regularnym dostarczaniu wartości i ciągłym uczeniu się. Ważne jest prędkie zapoznawanie klientów z pomysłami i ciągłe regulowanie się do nowo zdobytej wiedzy. W ten sposób lean UX nieprzeciętnie sprawdza się w projektowaniu wrażeń użytkownika w środowiskach zwinnych.

Ta książka jest drugim wydaniem świetnego podręcznika, w którym opisano wartościowe zasady, taktyki i techniki polecane dla zespołów pracujących nad produktem, by mogły one w zwinnym procesie ująć projektowanie, eksperymenty, a także nieustanne doskonalenie rozwiązań. W książce pokazano, jak ściśle współpracować oraz wcześnie i optymalnie nieraz pozyskiwać informacje zwrotne. Praktyczne wskazówki ułatwią wdrożenie zasad kierowania projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, co pozwoli na ocenę, które działania są najkorzystniejsze dla firmy i użytkownika. To cenna pozycja jednocześnie dla projektantów UX, jak i dla programistów czy menedżerów, którzy znajdą w niej źródło pożytecznych wskazówek usprawniających uzyskanie idealnych wrażeń użytkownika.

W tej książce:

zarys metodologii lean UX i zasady projektowania doświadczeń użytkownika
etapy procesu lean UX
pozyskiwanie informacji zwrotnych i ich stosowanie
integracja praktyk lean UX w obrębie organizacji
rola podejścia lean UX w typowym środowisku zwinnego wytwarzania oprogramowania
Lean UX: zwinne zespoły projektują najlepsze interakcje!
O autorach
Jeff Gothelf jest autorem książek, prelegentem i architektem organizacji pracy. W ciągu niemal 20 lat prac nad produktami i usługami cyfrowymi wprowadzał do strategii produktów, projektowania i zarządzania metody zorientowane na klienta i oparte na faktach. Pełnił różnorodne funkcje i pracował na różnorodnych stanowiskach kierowniczych w firmach iXL, Fidelity, AOL, WebTrends i TheLadders. Ostatnio był współzałożycielem nowojorskiej marki Neo Innovation (przejętej poprzez Pivotal Labs), czyniąc z niej jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w dziedzinie nowoczesnej strategii produktów, wytwarzania i projektowania. Jeff regularnie wykłada na konferencjach, prowadzi warsztaty i pracuje bezpośrednio z zespołami zarządzającymi firm z Ameryki Północnej, Europy i Azji.

Josh Seiden przez ponad 25 lat zajmuje się projektowaniem, strategią, nauczaniem i zarządzaniem, wytwarzając nowoczesne produkty informatyczne. Pracował w dziedzinie sprzętu i oprogramowania dla użytkowników jednostkowych i korporacyjnych, aplikacji przenośnych, sieciowych i komputerowych. Był założycielem i prezesem studia innowacji Neo, w którym pomagał klientom wprowadzać na rynek nowe produkty i usługi cyfrowe. Wcześniej był dyrektorem ds. Projektowania produktów w firmie Liquidnet, wprowadzającej innowacje na amerykańskim rynku finansowym i kierował pionierskimi zespołami projektowania interakcji w firmie Cooper. Jest założycielem i byłym przewodniczącym Interaction Design Association. Jestpopularnym i mającym znaczne wzięcie prelegentem na konferencjach na całym świecie. Prowadzi warsztaty z metod agile i lean dla zespołów pracujących nad produktami, nieraz pracując z grupami pracowników i kadrą zarządzającą jako trener i mentor.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.