Menu

Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788377469521 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ken Blanchard|Kathy Cuff|Vicki Halsey 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2016 

Opis

Zatroszcz się o swoich konsumentów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
KEN BLANCHARD, jeden z najistotniej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera.
KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata.
VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds. Szkoleń wykorzystywanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką materiałów szkoleniowych i prelegentką.
Każda producent chciałaby być znana z perfekcyjnej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek pomiędzy legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, iż sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych.
Kelsey Young to młoda, lecz już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów nakłania ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu Legendarnej Obsługi Klienta. Ale Ferguson’s, sieć, w której pracuje Kelsey, z pewnością nie słynie z prawidłowej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Prędko okazuje się, iż zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, lecz Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni – pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem – jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać.
Napisana w typowym stylu Blancharda, książka Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza stanowi szczególnie pouczającą, ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta marka działa. Wykorzystanie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich konsumentów. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszelkich.

Podtytuł: Troska jest najważniejsza
Tytuł oryginału: Legendary Service: The Key Is to Care
ISBN: 9788377469521
Kod paskowy: 9788377469521
Autorzy: Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki
Wydanie: 1
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 30294
liczba stron: 180
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.1x21.8
Głębokość (mm): 9
Waga: 0.256
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.