Menu

Louis W. Stern i inni. Kanały marketingowe. (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788301137397 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Louis W. Stern|I. El-Ansary Adel|Anne T. Coughlan 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 651 
  • Rok wydania 2002 

Opis

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, jednocześnie pod względem teoretycznym, jak i funkcjonalnym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w cykl dostarczania artykułów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a równocześnie na wydajność działania poszczególnych członków kanału i kanału jako całości.

Tytuł oryginału: MARKETING CHANNELS
seria cyklu: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
ISBN: 8301137398
Kod paskowy: 9788301137397
Autorzy: Stern Louis W., El-Ansary Adel I., Coughlan Anne T.
Tłumaczenie: Błażukiewicz Anna, Butrym - Karaś Magdalena
Wydanie: 1
Rok wydania: 2002
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 651
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.11.0
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 31
Waga: 0.936
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.