Menu

Marketing and Business Development 7 + CD (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788375610345 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jadwiga Witecka (red.) 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 152 
  • Rok wydania 2009 

Opis

Siódmy z ośmiu tomów podręczników do nauki profesjonalnego języka angielskiego dla studentów uczelni technologicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych, obejmuje słownictwo związane najczęściej z problematyką rozwoju firm, które prowadzą działalność budowlaną i inwestycyjną. Mieści terminologię dotyczącą analizy rynku, metod i technik marketingu, promocji i sprzedaży realizowanych projektów, a zwłaszcza mieszkań, obiektów biurowych i handlowych oraz zawierania umów wstępnych i właściwych.
linia ENGLISH FOR CONSTRUCTION MANAGERS AND ENGINEERS wychodzi naprzeciw potrzebom szerokiego grona osób zajmujących się zarządzaniem w obszarach budownictwa, infrastruktury i ochrony środowiska, w tym projektami finansowanymi ze środków Unii Europejskiej. Układ treści podręczników jest przypasowany do problemów pojawiających się w całym cyklu procesu inwestycyjnego ? od przygotowania założeń projektowych, dokumentacji projektowej, przetargów i umów przez realizację projektów, kontrolę jakości, analizę kosztów, na odbiorach i rozliczeniach projektów kończąc. Podręczniki zostały opracowane według pionierskich metodologii nauczania języków obcych, a ich przyswajanie jest wspomagane przez stosowny układ ćwiczeń i nagrań. Poszczególne tomy uwzględniają praktyczne zagadnienia występujące w trakcie współpracy z zagranicznymi inwestorami albo przedsiębiorcami, co jest szczególnie pokaźne w perspektywie wyzwań, jakie czekają nasz kraj do roku 2012

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.