Menu

Marketing banku - Grzywacz Jacek (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788376412344 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jacek Grzywacz 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 216 
  • Rok wydania 2017 

Opis

W książce omówiono kluczowe części działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie poręcznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia produktywnej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się ponadto porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami innowacyjnymi, generującymi lojalność klientów. Marketing banku ma finezyjny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie koniecznej wiedzy w zakresie racjonalnego używania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.

ISBN: 9788376412344
Kod paskowy: 9788376412344
Autorzy: Grzywacz Jacek
Rok wydania: 2010
Kod wydawcy: 20629
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 216
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 15.5x23.0cm
Głębokość (mm): 12
Waga: 0.33
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.