Menu

Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i prak - Jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. Darmowa dostawa, już od 49,90 zł. (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788301179816 
  • Oprawa miękka 
  • Autor red naukowa Krzysztof Fonfara 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 244 
  • Rok wydania 2014 

Opis

Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej i trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest caseami i ćwiczeniami {pomocn|przydatn)ymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
  • Ciężar: 0,35
  • Format: 16.5x23.5cm
  • ISBN: 9788301179816
  • Język oryginalny: polski
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20411
  • Miejscowość: Warszawa
  • Objętość: 244
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Podtytuł: Współczesne trendy i praktyka.
  • Redakcja: Fonfara Krzysztof
  • Rok wydania: 2014
  • Typ publikacji: KS
  • Wydanie: 1
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Wysokość: 13

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.