Menu

Marketing mix produktów cukierniczych oparty na za - Jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788380857049 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Tomasz Trojanowski 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 338 
  • Rok wydania 2018 

Opis

Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu stabilnego marketingu mix. W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego, odnoszące się do jednostajnego marketingu mix towarów. W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix – towaru, ceny, dystrybucji i promocji mix. Na podstawie opracowanych procedur wyprodukowano modelową procedurę wdrażania zrównoważonego marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.

ISBN: 9788380857049
Kod paskowy: 9788380857049
Autorzy: Trojanowski Tomasz
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20629
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 338
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.52
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.