Menu

Marketing produktów farmaceutycznych. Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788375567014 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Giulio Cesare, Paolo Mancini 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 205 
  • Rok wydania 2015 

Opis

Na rynku, gdzie popyt jest nieraz niższy od oferty, marketing stara się - za pomocą swych specjalnych technik - stworzyć różnicę między nami a konkurencją, przekonując klienta o wyższości naszych towarów. Z tego względu marketing jest i pozostanie dyscypliną strategiczną w zarządzaniu biznesem, również w tak oryginalnym sektorze, jak ochrona zdrowia, gdzie musi mierzyć się nie tylko z niekorzystną koniunkturą gospodarczą, lecz też z pojawieniem się „superpacjenta", coraz lepiej poinformowanego i coraz bardziej zintegrowanego. Książka prezentuje, w sześciu rozdziałach, zmiany zachodzące na rynku i jednocześnie opisuje podstawowe narzędzia robocze marketingowca. Kolejne jej rozdziały prowadzą czytelnika w przystępny sposób drogą od scenerii działań do szczegółowego opisu podstawowych metod analizy marketingowej użytkowanych w sektorze CHC.

W książce omówiono m.in. Następujące zagadnienia:
- Sceneria, w której musi funkcjonować firma. Trendy formujące sektor i sposób prowadzenia działalności gospodarczej.
- Nadejście superpacjenta i jego nowego sposobu zarządzania zdrowiem.
- Ewolucję kanałów dystrybucyjnych.
- Marketing inbound - narzędzie do współpracy z pacjentami, coraz lepiej poinformowanymi i aktywnymi.
- Zawód marketingowca - rady i zalecenia jak być produktywnym.
- Metody analizy biznesowej, opisane w syntetycznej formie w postaci nieskomplikowanych do przyswojenia poręcznych wskazówek.

Podtytuł: nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia
Tytuł oryginału: Healthcare marketing
ISBN: 9788375567014
Kod paskowy: 9788375567014
Autorzy: Cesare Giulio, Mancini Paolo
Tłumaczenie: Łucki Zbigniew
Wydanie: 1
Rok wydania: 2015
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 205
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.372
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.