Menu

Marketing produktu politycznego Analiza porównawcz - Jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. (opr. kartonowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788380171725 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Karol Zajdowski 
  • Wydawnictwo Elipsa Dom Wydawniczy 
  • Ilość stron 354 
  • Rok wydania 2017 

Opis

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny jest przynajmniej w takiej części zbliżony do konwencjonalnego produktu ekonomicznego, iż uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią? Autor stawia tezę,towar polityczny jest podobny do artykułu z rynku dóbr i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują pomiędzy nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości zastosowania marketingu w polityce.
  • Autorzy: Zajdowski Karol
  • Ciężar: 0,58
  • Format: 16.6x23.8
  • ISBN: 9788380171725
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 32044
  • Miejscowość: Warszawa
  • objętość: 354
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
  • PKWiU: 58.11.19.0
  • Podtytuł: Analiza porównawcza
  • Rok wydania: 2017
  • rodzaj publikacji: KS
  • Wydanie: 1
  • Wydawca: Elipsa Dom Wydawniczy
  • Wysokość: 18

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.