Menu

Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne - LUCIANA SQUADRILLI (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788365625601 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Squadrilli Luciana, Scarso Slawka G. 
  • Wydawnictwo Esteri 
  • Ilość stron 312 
  • Rok wydania 2017 

Opis

jednocześnie w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.

Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy i znamy ich restauracje.

Marketing smaku jest książką, która w dostępny sposób pokazuje, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swych studiów i licznych doświadczeń ergonomicznych związanych z użyciem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich energiczności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu klasycznym, lecz też o działaniach marketingowych w Internecie i organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami funkcjonalnymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku.

dr hab. Witold Kowal, prof. UE
Dyrektor Instytutu Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu


Kompleksowy przewodnik, pełnen informacji, grafik i barwnych zdjęć, usprawniający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
- analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
- narzędzia, które można zastosować do informowania o gastronomii w internecie,
- organizacja wydarzeń kulinarnych,
- opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.

Podtytuł: Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne i organizować wydarzenia kulinarne
Tytuł oryginału: Marketing del gusto. Modelli di business
ISBN: 9788365625601
Kod paskowy: 9788365625601
Autorzy: Squadrilli Luciana, Scarso Slawka G.
Tłumaczenie: Niedźwiedź Grzegorz
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 43278
Miejscowość: Wrocław
liczba stron: 312
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 19.0x23.0cm
Głębokość (mm): 30
Waga: 0.696
Język oryginału: włoski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.