Menu

Marketing terytorialny - Andrzej Szromnik (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788326495359 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Szromnik 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 548 
  • Rok wydania 2016 

Opis

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby zastosowania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca dodatkowo zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
W piątym wydaniu książki czytelnik wyszuka omówienie zagadnień dotyczących:
marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie),
koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów,
strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej,
marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków i procedur operacyjnych,
marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.
Adresaci:
Publikacja jest asygnowana dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może na dodatek wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.


Autorzy: Andrzej Szromnik
EAN: 9788326495359
Format: 17x24 cm
liczba stron: 546
ISBN: 9788326495359
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.