Menu

Marketing w turystyce i rekreacji (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788301173074 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 382 
  • Rok wydania 2013 

Opis

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, wywołująca, oraz destynacja turystyczna, by przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest osiągalne tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku, a także znajomości narzędzi wykorzystywanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych i obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · części marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy artykuł turystyczny, · postępowe instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, iż jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja, a także specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną. Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.
  • Ciężar: 0,56
  • Format: 17.0x24.0cm
  • ISBN: 9788301173074
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20411
  • Miejscowość: Warszawa
  • objętość: 382
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Redakcja: Panasiuk Aleksander
  • Rok wydania: 2018
  • Rok wydania: 2019
  • linia procesu: TURYSTYKA
  • wariant publikacji: KS
  • Wydanie: 1
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Wysokość: 17

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.