Menu

Marketing wartości (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788363566739 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bakalarska Justyna 
  • Wydawnictwo SŁOWA I MYŚLI 
  • Ilość stron 136 
  • Rok wydania 2016 

Opis

Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta producenta,na dodatek tworzenie wartości w środku organizacji i oferowanie ich społeczeństwu.Przeczytaj i przejrzyj jak to robią najlepsi na rynku!Czy celem producenta jest wyłącznie i jedynie zysk? Czy pracownik powinien zajmować się wyłącznie pracą i niczym więcej? Czy producenta istnieją wyłącznie po to, żeby zyskać przychody i kreować kolejne produkty, które te przychody generują? Czy dziś na te pytania z całą pewnością można odpowiedzieć wyłącznie TAK?Takie myślenie biznesowe, choć nadal funkcjonuje, coraz częściej wypierane jest poprzez model zarządzania firmą w oparciu o wartości i idee. Dzieje się tak nie tylko na poziomie zewnętrznego wizerunku, który wpływa na przychody firmy, ale także na wewnętrznym poziomie organizacji - gdzie wszyscy pracownicy, angażując się w działalność firmy, zmieniają świat na ulepszone. Robią to, bo wierzą, iż biznes ma do spełnienia ważniejsze zadanie niż jedynie zarabianie pieniędzy, a człowiek w biznesie stanowi wartość największą.Łatwo znaleźć producenta, które chwalą się wartościami. Przedstawiają je w formie manifestów na ścianach i publikują na stronach internetowych. Niejednokrotnie to wyłącznie iluzja... W swojej książce Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego biznesu Justyna Bakalarska prezentuje doświadczenia firm, które nie tylko o tym mówią, ale naprawdę tak działają - w oparciu o świeże modele zarządzania, wrażliwość społeczną i ideę marketingu wartości.Ta książka to mocna dawka wiedzy, w której ukazane są procesy i zmiany społeczne prowadzące do tego nowego oblicza biznesu. Wiedza ta poparta jest inspirującymi przykładami i rozmowami z przedsiębiorcami, którzy w swoim biznesie postawili na wartości. Rozmowy te jasno pokazują,producenta mogą być z jednej strony organizacjami dzielącymi się z otoczeniem tym, co posiadają najkorzystniejszego, a z drugiej - mogą wyśmienicie radzić sobie na rynku.Od Wydawcy:Drogi Czytelniku,kupując tę książkę pomagasz chorym osobom.W duchu marketingu wartości i inicjatywy Marketing Pomaga nasze wydawnictwo razem z Autorką wspiera Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego.Ty także możesz pomóc, bo z każdego sprzedanego egzemplarza przekazujemy 2 zł na pomoc osobom chorym na stwardnienie rozsiane.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.