Menu

Marketing we współczesnej gospodarce Wybrane zagad- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą). (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788380856899 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Al-Noorachi Muzahim 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2018 

Opis

Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technicznym, pokaźniejszym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do kupujących. Niniejsza publikacja prezentuje sposoby odkrywania i użytkowania potencjału zawartego w potrzebach kupujących, organizowania procesu komunikacji marketingowej z zastosowaniem innowacyjnych technologii, zastosowania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, produktywnego budowania długotrwałych relacji z klientami, a także organizowania działań odpowiedzialnych społecznie. Podstawową grupą odbiorców są pracownicy średniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, innowacyjne koncepcje marketingu.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.