Menu

Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788328328402 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Chris Kraft 
  • Wydawnictwo OnePress 
  • Ilość stron 344 
  • Rok wydania 2016 

Opis

Odkryj przeszkody, które hamują twoją sprzedaż, i pokonaj je,stanowczo poprawić wyniki

Niedobór konsumentów, niskie przychody. Częsta sytuacja kryzysowa w firmie. Problem przeciąga się, pogłębia, rozpoczyna brakować pieniędzy... Rodzi się pokusa, aby nie naprawiać tego, co jest, tylko zacząć od nowa. Przejść biznesową metamorfozę i raz jeszcze wystartować. Z inną ofertą, know-how, innym zespołem.
Jednak firmie, która jest w dołku, niejednokrotnie brakuje środków, czasu oraz mocy decyzyjnych do podjęcia radykalnych ruchów. I całe szczęście! Dlaczego? Bo zanim firmowy świat wywróci się do góry nogami, warto spróbować czegoś delikatniejszego. Zanim rozpali się rewolucję, prawidłowo jest upewnić się, czy tajemnica niskich przychodów nie kryje się po stronie powszednich drobiazgów — umiejętności i organizacji pracy działu handlowego, wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji, relacji między kierownictwem a zespołem handlowym.


W tej książce odnajdziesz dziesiątki sprawdzonych w praktyce rozwiązań, które możesz od razu wykorzystać. Przeczytaj o:
  • 62 powodach słabej sprzedaży;
  • 71 narzędziach handlowych przeznaczonych do podnoszenia sprzedaży;
  • 57 zdefiniowanych obszarach związanych z rozwijaniem sprzedaży.

Całość uzupełniają dane, za które w firmie konsultingowej zapłacisz krocie. Ta książka pozwoli Ci w pełni zrozumieć zjawisko sprzedaży. W przeciwieństwie do wielu innych publikacji, nie ogranicza się ona wyłącznie do wskazania, czego nie robić,starannie wskazuje, co i jak robić należy.
Gotowe do zastosowania szablony audytów pozwolą Ci przeprowadzić własne badania, które odpowiedzą na pytania: „Jak marka jest przygotowana do walki o klienta? Jak są przygotowane do tego siły handlowe?". Nie zabraknie również omówienia wspomnianego modelu procesu sprzedaży. Nauczysz się generować mocne strony, które pomogą wygrywać z konkurencją.

Książka może się stać firmową bazą wiedzy handlowej, która wprowadzi do Twojej firmy korporacyjne standardy, podnoszące skuteczność i wydajność pracy. Szablon audytu jest zaprojektowany w taki sposób,wydajnie i błyskawicznie odesłać cię do rozdziału, który porusza dane zagadnienie.
O AUTORZE

Chris Kraft — sprzedażą trudni się od ponad dwóch dekad, z czego więcej niż jedną spędził na stanowiskach kierowniczych. Przeszedł wszystkie szczeble handlowej kariery: od ekspedienta po dyrektora handlowego w korporacji przemysłowej, od specjalisty ds. Sprzedaży po stratega rozwoju, prowadzącego restrukturyzacje działów handlowych. Jest autorem wielu udanych strategii rozwoju sprzedaży i elektronicznych narzędzi rozszerzania sprzedaży. Zawodowo zajmuje się eksponowaniem, a z zasady budowaniem od zera „atutów zakupowych", które pomagają częściej wygrywać z konkurencją. Kreuje programy audytu i ratingu firm handlowych, a także firmowe bazy wiedzy dla personelu handlowego i kadry menedżerskiej.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.