Menu

Model biznesu sieci przedsiębiorstw. (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788301205379 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marian Oliński 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 372 
  • Rok wydania 2019 

Opis

\"Przyjęta poprzez Autora metoda rozwiązywania postawionych problemów jest pionierska. Oparto tę metodę na bogatym aparacie naukowym, który Autor szczegółowo opisuje i prawidłowo stosuje. Opracowana sugestia identyfikacji części i relacji w modelu biznesu sieci przedsiębiorstw jest jasna, wyraźna i poprawna. Zezwala na jednoznaczne określenie granic sieci przedsiębiorstw, zidentyfikowanie modelu biznesu takiej sieci, a także przeprowadzenie oceny tego modelu. Sformułowana teoretycznie i zweryfikowana empirycznie w drodze badań naukowych koncepcja modelu biznesu sieci przedsiębiorstw pasuje do stosowania w praktyce gospodarczej, co stanowi jej dodatkowy walor. (…) Podkreślić przy tym należy wysoką jakość przeprowadzonych prac badawczych, ich nowatorstwo i obfity nakład pracy, jaki z pewnością trzeba było ponieść, aby uzyskać tak doniosły efekt.\"
Dr hab. Tadeusz Falencikowski, prof. Nadzw. Politechniki Gdańskiej
\"Sieciowa perspektywa analizy współpracy przedsiębiorstw, do której odwołuje się Autor w badaniach prezentowanych w monografii, odpowiada aktualnym trendom dociekań naukowych. (…) Drugim niezwykle cennym elementem, wokół którego koncentruje swoje badania Autor, jest koncept modelu biznesu, na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat tworzący jedną z najmocniejszych perspektyw badawczych w obszarze zarządzania strategicznego. (…) Co istotnie istotne w ocenie aktualności i wartości monografii, Autor postanowił skonsolidować w swych rozważaniach obie te perspektywy, podejmując problem budowy, identyfikacji i oceny modelu biznesu sieci przedsiębiorstw. Uważam, iż to połączenie jest postępowym wkładem do rozwoju badań nad strategiami przedsiębiorstw funkcjonujących w układach sieciowych, a więc jednym z najmocniej aktualnych obszarów badań w zakresie zarządzania strategicznego. Zaproponowana poprzez Autora koniunkcja obu tych zagadnień stanowi jednocześnie znaczne wyzwanie badawcze.\"
Dr hab. Grzegorz Bełz, prof. Nadzw. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.