Menu

Moje przygody z marketingiem - Philip Kotler (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788380870642 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Philip Kotler 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 295 
  • Rok wydania 2017 

Opis

Philip Kotler uznawany jest za ojca progresywnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych stosowanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. To on wprowadził do dziedziny takie koncepcje jak marketing społeczny czy demarketing.
aktualnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej i nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu pozostał po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. Wydanie. Wciąż jest pozycją obowiązkową dla studentów marketingu.
Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat zróżnicowanych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności marki.
Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny,ponadto dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.
***
Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli artykuł (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, wyprodukowany w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze komponenty cyklu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem w dodatku 55 innych książek traktujących o marketingu, lecz poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnorodnymi nagrodami, jak dodatkowo 14 tytułami doktora honoris causa.
Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia.
Philip Kotler

ISBN: 9788380870642
Kod paskowy: 9788380870642
Autorzy: Kotler Philip
Format: 15.8x23.3
Głębokość (mm): 14
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.