Menu

Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego. (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788326431272 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Ryan Damian|Calvin Jones 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 244 
  • Rok wydania 2013 

Opis

Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces choćby przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian Ryan i Calvin Jones - znani specjaliści w dziedzinie marketingu cyfrowego - przedstawiają w swojej książce 25 najistotniej udanych kampanii marketingowych przeprowadzonych przy pomocy:
- interaktywnych stron internetowych,
- portali społecznościowych,
- aplikacji na smartfony,
- internetowych gier multi-player online game,
- filmów i grafik komputerowych oraz innych innowacyjnych i niejednokrotnie niekonwencjonalnych narzędzi.
Autorzy przyjęli następujące kryteria doboru najlepszych kampanii: wykorzystanie praktycznych rozwiązań, umiejętne użycie nowych technologii, kreatywność, postępowość produktywność.

najkorzystniejsze kampanie marketingu cyfrowego to książka nie tylko dla specjalistów w branży marketingowej, ale także dla szerokiego grona czytelników zainteresowanych tym tematem.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.