Menu

ODWRACANIE MARKI - MARTY NEUMEIER (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788365068200 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marty Neumeier 
  • Wydawnictwo Studio Emka 
  • Ilość stron 146 
  • Rok wydania 2017 

Opis

Eksplozja komunikacji i siła, którą daje klientom komunikowanie się, wywraca producenta do góry nogami. Pytanie nie polega na tym, CZY twoja firma na dodatek zostanie postawiona na głowie, tylko KIEDY to nastąpi. Najlepsi klienci bowiem to już nie tylko konsumenci. To konkretni ludzie, mający nadzieje, zapotrzebowania i emocje. Dzielą się z innymi ocenami, posiadają swoje kaprysy, wyrażają wyjątkowo osobiste poglądy i sami piszą własne historie.
Klient ma wyraźnie obszerniejszą kontrolę nad produktami, które lubi czy wręcz uwielbia. To nie są już firmy tylko KUPOWANE są to firmy, z którymi się UTOŻSAMIAMY.
Budowanie świadomości producenta, które obecnie odbywa się na ogół w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie firmy, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technologia, która pogrąża niektóre producenta, a inne wznosi do statusu supergwiazd.
Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.


Autorzy: Marty Neumeier
Data premiery: 2017-04-28
EAN: 9788365068200
Format: 13,5x20,4 cm
liczba stron: 160
ISBN: 9788365068200
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2017
Wydawnictwo: Studio Emka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.