Menu

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych - Charlene Li

Cechy produktu

  • ISBN 9788326445972 

Opis

"Bądź otwarty, bądź przezroczysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes jest oparte na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonowania wprowadzając otwartość, choć nowy porządek świata tego wymaga. Autorka książki Charlene Li ukazuje, jak zastosować moc mediów społecznych, by stać się otwartym i nie stracić przy tym kontroli nad wewnętrznymi i zewnętrznymi relacjami organizacji. Dowodzi,marka nie powinna przystępować do nawiązywania otwartych relacji bez wypracowania jasnych wytycznych dotyczących jej występowaniu na forum społecznym, konieczne jest bowiem dokładne określenie pragnień w stosunku do tych nowych relacji oraz wprowadzenie nowych zasad komunikacji. Samo otwarcie się i pozwolenie, żeby sprawy toczyły się własnym torem grozi pogrążeniem się w chaosie. Otwartość wymaga obszerniejszego - nie mniejszego - rygoru i wysiłku aniżeli sprawowanie kontroli w tradycyjny sposób. Opierając się na potężnych przykładach z wielu krajów i zróżnicowanych gałęzi przemysłu, autorka wskazuje, jak właściwie wprowadzić otwartość w relacjach równocześnie w środku, jak i na zewnątrz organizacji, i omawia strategie i procedury służące osiągnięciu tego celu, które pozostały pomyślnie wdrożone przez szereg organizacji.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.