Menu

Pięć najważniejszych pytań (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788326445262 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Collins Jim, Drucker Peter F., Hesselbein Frances 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 116 
  • Rok wydania 2013 

Opis

Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora innowacyjnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta, a także wyjaśnił, jak to zrobić. W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej producenta i organizacji: Co jest misją mojej firmy" Kim są nasi kupujący" Co cenią nasi klienci" Jakie naprawdę są wyniki naszych działań, a także jak powinien wyglądać plan tych działań"

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.