Menu

Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788328344112 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Ryan Holiday 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2019 

Opis

Jak to realne, że film Skazani na Shawshank nie osiągnął sukcesu w momencie premiery, ale z czasem zarobił 100 milionów dolarów i stał się obrazem kultowym? Jak to realne, iż książka 48 praw władzy nie trafia na listy bestsellerów od ponad dekady, a mimo to jej sprzedaż przekroczyła milion egzemplarzy? Jak to możliwe, iż członkowie grupy Iron Maiden nadal są w stanie wypełniać stadiony fanami swojej twórczości, choć od 40 lat nie mogą liczyć na szerszą obecność w radiu czy telewizji? Jak stworzyć coś, co z czasem będzie zyskiwać na wartości? Przeważająca część nowości znika z rynku jednakowo szybko, jak się na nim pojawia. Dotyczy to wszystkich branż, od książek począwszy, na narzędziach skończywszy. Jeśli już jakiś towar odnosi sukces, z reguły jest gwiazdą jednego sezonu - po pięciu latach nikt o niej nie pamięta. Mimo to każdy potrafi wymienić książkę lub film, do którego wraca mimo upływu czasu. Co interesujące, te ponadczasowe hity w chwili premiery nie cieszyły się dużą popularnością. Ich wartość raczej rosła stopniowo, z upływem lat. Każdy, kto chciałby dołączyć efekt swej pracy do tego luksusowego grona, powinien zadać sobie pytanie: jakie mechanizmy rządzą tworzeniem takich dzieł? W tej książce nie odszukasz prostej recepty na krótki sukces. Dowiesz się natomiast, jak pracowały najwybitniejsze umysły naszych czasów stojące za powodzeniem największych bestsellerów ostatnich lat. Przekonasz się, że nie istnieje jedna metoda kreowania dzieł, które mogłyby zdobyć wiernych odbiorców na dekady. Istnieje za to nad wyraz ważny sposób postrzegania relacji pomiędzy dziełem a jego odbiorcą. Pomiędzy fazą projektowania czy kreowania a fazą marketingu nie może być wyraźnej granicy. Cel, któremu ma służyć artykuł,, a także wizja docelowych odbiorców towarzyszą myślom i działaniom autora od pierwszego dnia pracy nad dziełem. Innymi słowy, holistyczne traktowanie tego procesu powiększa szansę dzieła na przetrwanie próby czasu. I do takiego właśnie holistycznego podejścia zainspiruje Cię ta książka. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: tworzyć z myślą o trwałości dzieła - jak Rick Rubin, współautor sukcesu Adele, Jay-Z czy Red Hot Chili Peppers rygorystycznie kontrolować każdy ważny dla odbiorcy komponent dzieła - jak Tim Ferriss, autor uwielbianych od lat książek uchwycić nie tylko ducha swych czasów, ale także to, co nieśmiertelne - jak Jerry Seinfeld, którego nadzwyczajny sitcom wszedł do współczesnego kanonu użyć wsparcie zespołu i otrzymywane dane zwrotne na realnie wczesnym etapie - jak Harper Lee, która zmieniła słaby rękopis w klasykę współczesnej literatury produkować platformę wiernych i oddanych entuzjastów - jak Winston Churchill, Stefan Zweig czy Lady Gaga
  • Autorzy: Holiday Ryan
  • Ciężar: 0,295
  • ISBN: 9788328344112
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20367
  • objętość: 272
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.19.0
  • Podtytuł: O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
  • Rok wydania: 2019
  • wariant publikacji: KS
  • Wydawca: Helion

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.