Menu

Praktyczny marketing miast i regionów- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą). (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788363391973 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jacek Pogorzelski 
  • Wydawnictwo Nieoczywiste 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2019 

Opis

„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej znamionuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się zaznać firmy miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym. Robert Stępowski ekspert marketingu miejsc, redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie istotnie skorygować moje podejście do tematu. Poręczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować,cieszyć się z silnej firmy miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga. Piotr Lutek Kancelaria Doradcza Synergia

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.