Dlaczego kupujemy produkty wytworne$526 Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością$527 Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu$528 Na te i sporo innych pytań odpowiadają Autorki książki,,Psychologia konsumenta".
Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji.
Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami wykorzystania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę uwydatnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.