Menu

Psychologia konsumenta - Katarzyna Stasiuk, Maison Dominika (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788301194864 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 458 
  • Rok wydania 2017 

Opis

Dlaczego kupujemy produkty wytworne? Czy można wpływać na kupujących poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i sporo innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach kupujących, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych, a także zilustrowane przykładami użycia wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę uwydatnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
· tradycyjna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
· analiza procesów nieświadomych, samoczynnych konsumenta,
· perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

ISBN: 9788301194864
Kod paskowy: 9788301194864
Autorzy: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 458
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 25
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.