Menu

Reklama cyfrowa - Andrew McStay (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788381426176 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Andrew McStay 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 306 
  • Rok wydania 2020 

Opis

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, aby wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i ukazuje szeroki zakres bieżących zmian.
Autor eksponuje rolę kreatywności, ale docenia także wkład nienaturalnej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, pokazuje użyteczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami.
Dużą zaletą książki jest jej przezroczysty układ - czytelnik może momentalnie przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest także ona zamkniętą wykładnią wiedzy,namawia do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To potrzebne źródło informacji dla praktyków, a także nieprzeciętny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.