Menu

Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788380220317 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Katarzyna Sanak-Kosmowska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwa Drugie 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2018 

Opis

pionierska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Unikalny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania producenta jako znaku graficznego, towaru albo usługi, wskazując na widocznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w sytuacji mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich zastosowanie w kontekście budowania rozpoznawalności i pożądanego postrzegania producenta. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych przez poszczególne portale oraz analizę sprawności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek.


„Książka podejmuje wyjątkowo aktualny temat, a jej oryginalność wynika z objęcia rozpoznaniem i analizą równocześnie zachowań kupujących, jak i przedsiębiorstw prowadzących działania marketingowe w portalach społecznościowych. Atutem jest także interdyscyplinarne podejście do przedstawionej problematyki - główny kierunek rozważań przynależy do nauk o zarządzaniu,jednocześnie Autorka uwzględnia dorobek psychologii, socjologii, medioznawstwa oraz informatyki."
Dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

„Autorka ukazuje potrzebną wiedzę teoretyczną dotyczącą mediów społecznościowych, wykorzystuje bogatą literaturę przedmiotu, a także w jasny i logiczny sposób demonstruje zaprojektowaną poprzez siebie procedurę badań empirycznych, a także interpretację wyników."
Dr hab. Ewa Frąckiewicz, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego

O autorze:

Katarzyna Sanak-Kosmowska - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Absolwentka psychologii i zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jej badania koncentrują się wokół problematyki komunikacji marketingowej, psychologii zachowań konsumenckich oraz e-marketingu. Autorka kilkunastu artykułów naukowych opublikowanych w czasopismach polskich i zagranicznych. Członkini Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, American Marketing Association oraz stowarzyszenia Rzecznicy Nauki.

ISBN: 9788380220317
Kod paskowy: 9788380220317
Autorzy: Sanak-Kosmowska Katarzyna
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 35337
ilość stron: 272
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.12.0
Format: 15.9x23.0cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.425
Języki: polski
Wiek: 15-99 lat
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.