Menu

Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej (opr. kartonowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788320817485 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Anna Olejniczuk-Merta 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 184 
  • Rok wydania 2007 

Opis

Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz intensywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu i społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie.

Książka jest poświęcona analizie porównawczej rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej z uwzględnieniem wyróznionych zagadnień i tendencji rozwojowych i czynników sprawczych (społecznych, ekonomicznych, demograficznych i technicznych) zachodzących przeobrażeń. Ma więc charakter analizy kompleksowej i interdyscyplinarnej, obrazującej realia i perspektywy rozwoju rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej.

ISBN: 9788320817485
Kod paskowy: 9788320817485
Redakcja: Olejniczuk-Merta Anna
Wydanie: 1
Rok wydania: 2007
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: WARSZAWA
ilość stron: 184
Oprawa: Kartonowa Foliowana
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.1x23.5cm
Głębokość (mm): 11
Waga: 0.34
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.