Menu

Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży - John Warrillow

Cechy produktu

  • ISBN 9788395365591 

Opis

SIŁA SUBSKRYPCJI - teoria i praktyka!

Dziś niemal wszystko, czego potrzebuje klient, dostanie w subskrypcji. Produkty, usługi, opiekę, a nawet prestiż i święty spokój. Bo ekonomia subskrypcji się opłaca.

Nie bez powodu takie giganty jak Amazon, Netflix, Apple czy Spotify oferują klientom abonament. I nie bez chłodnej kalkulacji jak grzyby po deszczu wyrastają małe i średnie biznesy subskrypcyjne w przeróżnych branżach.

Dlaczego Twój biznes jeszcze nie działa w modelu abonamentowym? Ta książka zainspiruje cię do zmiany i pokaże, co potężnie musisz zrobić, aby zbudować dochodowy zdrowy biznes.

Zamień klientów w subskrybentów, a zapewnisz sobie stały dopływ gotówki. Niezależnie od branży, w jakiej działasz, przejdź na biznes abonamentowy, a w niedługim czasie podniesiesz wartość swojej firmy. Zapewnisz sobie dodatkowy pewny dochód odnawialny, jeśli choć w części biznesu wprowadzisz subskrypcję.

Ten rzetelnie opracowany przewodnik po biznesie subskrypcyjnym jest połączeniem teorii i praktyki. Autor nie tylko podaje dużo informacji z mocnych firm, ale podpowiada też, jak produktywnie sprzedawać subskrypcje, jak ograniczyć rezygnacje i jakie parametry stosować do oceny zdrowego biznesu.

Dzięki książce "Siła subskrypcji":
  • Poznasz najróżniejsze modele biznesu abonamentowego i złączysz najkorzystniejszy do swojej marki.
  • Zainspirujesz się historiami firm, które odniosły sukces.
  • Zyskasz bezawaryjne narzędzia do obliczenia wartości swej firmy, zdobywania klientów i szacowania zysków.
CO wyszukaSZ w środku KSIĄŻKI "SIŁA SUBSKRYPCJI"?

Książka jest podzielona na trzy części. Część pierwsza odkrywa zaskakującą prawdę o tym, kto wygrywa na ekonomii subskrypcji, dlaczego choćby takie korporacje jak Apple i Amazon zmieniły się w biznesy oparte na subskrypcji i dlaczego prawie każdy start-up wspierany poprzez inwestorów stosuje model oparty na przychodzie odnawialnym.

Przyjrzymy się jeszcze 8 metodom, dzięki którym twój biznes stanie się bardziej wartościowy i mniej stresujący, kiedy drożysz model subskrypcyjny. Dowiesz się, jak horrendalnie taki model podnosi wartość każdego twojego klienta i jak pogodzić wymogi twojej producenta z możliwościami. Podyskutujemy również o tym, dlaczego klienci samoczynni kupują więcej niżeli jednorazowi i dlaczego dochód z subskrypcji jest mniej podatny na zmiany aniżeli z jednorazowego zakupu.

Część druga książki podzielona została na podrozdziały traktujące o 9 modelach biznesowych opartych na subskrypcji. Jak się przekonasz, jeśli chodzi o budowanie źródeł przychodu odnawialnego w twoim biznesie, istnieje całe spektrum wyboru. Czy chcesz przeorganizować swoje przedsiębiorstwo, czy tylko uzyskać kilka tysięcy pasywnego przychodu, zdobędziesz mnóstwo nowych pomysłów, jak użyć model subskrypcyjny w swojej firmie.

Trzecia i ostatnia część Siły subskrypcji opisuje strategię budowy biznesu abonamentowego. Omawia kluczowe statystyki, które zdefiniują rentowność twojej subskrypcji i naświetlą jeden wskaźnik, który będzie kluczowy, jeśli zechcesz się rozwijać. Przyjrzymy się psychologii sprzedaży twojej usługi abonamentowej i zastanowimy się, jak przeciwdziałać zjawisku, które nazywam „zmęczeniem subskrypcji". A następnie zajmiemy się kwestią finansowania wzrostu twojego biznesu subskrypcyjnego i odkryjemy, czy chcesz skorzystać ze wsparcia funduszu venture capital, tak jak WhatsApp i Dollar Shave Club, czy może samodzielnie finansować swój rozwój, jak FreshBooks i Mosquito Squad. Część trzecia kończy się uwagami, jak oszacować twój biznes subskrypcyjny.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.