Menu

Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788380854291 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Magdalena Jaworowicz, Pior Jaworowicz 
  • Wydawnictwo DIFIN 
  • Ilość stron 230 
  • Rok wydania 2017 

Opis

Jak produktywnie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania mieści prezentowana publikacja.

W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i użyteczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.:
- omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku;
- wielkie, ergonomiczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta;
- przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C;
- wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej;
- porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.

Kod paskowy: 9788380854291
Autorzy: Jaworowicz Magdalena, Jaworowicz Piotr
Kod wydawcy: 20629
ilość stron: 230
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 13
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.