Menu

Społecznościowy Boom! (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788324636648 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Gitomer Jeffrey 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2012 

Opis

profesjonalny potencjał
  • Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
  • Nawiązuj świeże kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
  • zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
  • Pozwól, aby pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
  • Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie
Sieć - nieskończona ilość możliwości

Media biznesowo-społecznościowe to najkorzystniejszy, najtańszy i najistotniej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję.

  • Nadszedł czas, aby przyspieszyć!
  • To wspaniały moment, by skapitalizować Twoje szanse i możliwości!
  • Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży!

J effrey Gitomer wie, jak przyciągać i zaciekawiać ludzi w sieci i nawiązywać z nimi kontakty. W książce przekazuje swoją wiedzę, lecz nie tylko jeszcze wiedzę kilku perfekcyjnych autorów.

Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej występowaniu producenta w mediach społecznościowych i czynniki, które decydują o spektakularności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność i zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!

Co mówią o książce inni:


koniecznik dla każdego, kto planuje znaleźć jeszcze więcej klientów na swoje usługi, więcej zarabiać i mieć więcej otwartych drzwi przed sobą. Autor może ciut zbyt zarozumiały. Może prosto mu radzić, kiedy sam jest jednym z czołowych amerykańskich ekspertów ds. Budowania marki. Jednak nie przeszkadzało mi to w trakcie lektury w ogóle. Książka, która stanowić może pomoc nawet dla największych laików. Ile w niej prawdy przekonam się już wkrótce, założyłam Twittera;) na dodatek, ten podręcznik może służyć, jako mega wsparcie dla każdego trenera, który ma w przygotowaniu szkolenie z budowania strategii marketingowych dla klienta. Polecam!

- opinia z lubimyczytac.pl


AUTOR

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.