Menu

Storytelling (opr. twarda)

Cechy produktu

  • ISBN 9788361485278 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Marek Stączek 
  • Wydawnictwo EdisonTeam.pl 
  • Ilość stron 128 
  • Rok wydania 2014 

Opis

„Marek Stączek ukazuje najlepsze praktyki zastosowania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez cykl prawidłowego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technologii dodam -stosowanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży powoduje zdwojoną atencję, nad wyraz szerokie zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników”.
Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska
„Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to z pewnością motto firma Stączka!”.
Agnieszka Ferenc, Kierownik Zespołu Rozwoju artykułu Reklamowego, Wirtualna Polska S.A.
„niebanalna i zagadkowa. Daje dużo do myślenia i użyteczne rady, które warto stosować jednocześnie w wystąpieniach publicznych, jak także w życiu prywatnym”.
Mirosław Suszek, Chief Technology Officer, Netia S.A.
„Wciągająca, napisana ze swadą i polotem, w przystępny sposób przedstawiająca koncepcję storytellingu, a także jej ergonomiczne wykorzystania. Zdecydowanie ‘must have’ w biblioteczce każdego menedżera praktyka. Gorąco polecam!”
Wojciech Masierek, District Manager, Bayer Sp. Z o.o.


darmowy fragment:

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.